#Post Title #Post Title #Post Title

Díj rózsaszínben



Mollytól kaptam, azt írta, hogy azért adta éppen nekem ezt a díjat, mert szeretek díjakat kapni. Be kell vallanom, igaza van. Tényleg örülök neki. 

A szabályok egyszerűek köszönd meg annak, akitől kaptad, és add tovább négy olyan bloggernek, akinek 200-nál kevesebb állandó olvasója van és hagyj náluk egy megjegyzést, hogy adtad.
Az én választott bloggereim:

Hét év alatt hét baba. A cím is magáért beszél nem? Bárhol mesélek róla, hogy ilyen létezik, még a sokat tapasztalt nagyon sokgyerekes arab anyukák is elismerően csettintenek. Merthogy ez nem kis kihívás. Elképzelni sem tudom a hétköznapjaikat, azt a mennyiségű energiát, ami ennyi kicsi gyerekhez szükséges. Mert azért ne feledjük, itt még a nagyok is kicsik, és kevesebbet tudnak segíteni, mintha nagyobb korkülönbséggel jön a világra ennyi csemete. Izgalmas bepillantani az életükbe, kár, hogy nem ír gyakrabban.

Egy cirkuszigazgató hétköznapjai. Mióta Lustanyu bezárt, nálam ő lett a kedvenc. Humoros, bizarr, ironikus történetek abból a gyerekes világból, amit mindenki ismer, akinek családja van, és amit olyan jó egy kicsit más, ferde szemszögéből is látni. Mert úgy azért sokkal viccesebb, mintha benne vagyunk fülig és épp szenvedünk tőle.

Így élünk most. Ez a spanyol blog, az elsők között volt, amit elkezdtem olvasni, mielőtt ideköltöztem. Pláne, hogy akkor még Valenciát néztük ki magunknak, ahol ők is laknak. Aztán levelezni kezdtünk - nekem egy csomó kérdésem volt, és Ditke türelmesen válaszolt. Sőt, meghívott, hogy aludjunk náluk amikor egyik szállodából a másikba utazunk és marad közben egy napunk. Vele találkozva rájöttem, hogy az írás nem hazudik, aki a blogján keresztül szimpatikus, az életben is az.

CouchSurfing in Hungary. Nem kell megijedni az angol címtől - ez egy magyar blog. Egy budapesti lány kalandjai, aki időről időre megengedi ismeretlen külföldi turistáknak, hogy a kanapéján aludjanak. Természetesen ingyen. Ez egy óriási, régóta működő internetes szerveződés, és ahogy én látom hatalmas kaland. Olyan emberekkel és kultúrákkal találkozik, akikkel máshogy esélye se lenne, ráadásul a nyelvet is tanulja. Még olvasni is kaland.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...